Raad 28 september 2015 Evaluatie jaarlijkse dorpenrondes

banner de bosplaatwoensdag 30 september 2015 20:14

Evaluatie jaarlijkse dorpenrondes
De fractie van de ChristenUnie heeft de uitkomst van de vragenlijsten “evaluatie dorpenoverleg” gelezen. Er blijven altijd verbeterpunten over, maar we zijn blij dat de dorpsverenigingen tevreden zijn over de overleggen. Een gemiddelde waardering met een 7,8  -waarbij zelfs drie x een negen werd genoemd- vinden we een mooi resultaat.

Dit raadsvoorstel bij de evaluatie dorpenronde kunnen we ondersteunen.
Met betrekking tot * 2 uit uw voorstel: Het lijkt onze een goede zaak om met de dorpen te communiceren dat een bestuur van een andere vereniging, stichting of organisatie zich kan aanmelden bij de dorpsvereniging voor deelname bij een vergadering dorpenronde. Ten slotte voorzitter, we lazen bij een van de vragen dat men het leuk zo vinden als raadsleden zich bij activiteiten in de dorpen laten zien.
Een oproep voor wie zich aangesproken voelt.

Deze bijdrage van Jan van Heerde is hier terug te luisteren.

Reacties op 'Raad 28 september 2015 Evaluatie jaarlijkse dorpenrondes'

Archief > 2015