Raad 28 september 2015 't Zandt op de kaart en het wegenbeleidsplan.

Kombord Loppersum (2)woensdag 30 september 2015 20:36

't Zandt op de kaart.
Kort gezegd een goede zaak! `t Zandt heeft iets langer moeten wachten op de herinrichting. Daarom goed dat er nu een brede aanpak komt. Mogelijkheden voor subsidie via krimp en duurzaamheid zijn goed aangegrepen om zo ook tot een brede aanpak te komen. Voorzitter, een goede zaak om `t Zandt op deze manier vernieuwd op de kaart te zetten.

Wegenbeleidsplan.
In tijden van krapte moeten soms scherpe keuzes worden gemaakt. Goede veilige wegen in het buitengebied en zo een goede bereikbaarheid voor de bedrijven is belangrijk. Een financieel gezonde gemeente ook! We steunen daarom het voorstel. Zo kan de eerste stap in ieder geval gezet. En dat is goede zaak. Graag hadden we nog meer middelen voor bermbeton vrijgemaakt, juist omdat dat naast verbetering ook de wegranden beter beschermd en dus mogelijk op onderhoud bespaart. Maar helaas de financiële positie van de gemeente geeft die ruimte momenteel niet.

Deze bijdragen van Bé Prins zijn terug te luisteren:

't Zandt.
Wegenbeleidsplan.

Reacties op 'Raad 28 september 2015 't Zandt op de kaart en het wegenbeleidsplan.'

Archief > 2015